مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 07:052020-05-24دانش

جزییاتی تازه از افزایش حقوق بازنشستگان در سال 99


عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه پیشنهادات به هیئت وزیران فرستاده شده و منتظر مصوبه هیئت وزیران هستیم و هنوز به صورت قطعی مشخص نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تشریح آخرین جزییات و اخبار مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت.

اکبر شوکت عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی سال 99، اظهار کرد: افزایش حقوق بازنشستگان هر سال نهایت تا خرداد ماه اعمال می شد، اما امسال به دلیل اینکه دستمزد کارگران اواخر فروردین ماه مشخص شد و هنوز هم به طور قطعی معلوم نیست حقوق کارگران برای سال 99 چه قدر خواهد شد به همین دلیل حقوق بازنشستگان نیز تعیین تکلیف نشده است.

عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی افزود: هر زمان که افزایش حقوق هرساله بازنشستگان مشخص شد معوقات از فروردین ماه پرداخت شده که هر سال همین روال را در پیش داشتیم.

وی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، گفت: درحال مذاکره هستیم و سازمان برنامه و بودجه شرکت های خوب و سود ده دولت را برای واگذاری به تأمین اجتماعی معرفی کرده است که می توانیم با فروش این شرکت ها در بورس منابع لازم را به همسان سازی تخصیص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی تازه از افزایش حقوق بازنشستگان در سال 99

جزییاتی تازه از افزایش حقوق بازنشستگان در سال 99