مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 06:052020-05-24سياسي

عید سعید فطر تجلی وحدت و یکپارچگی امت اسلام است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت عید سعید فطر، این روز را تجلی وحدت و یکپارچگی امت اسلام عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حضرت آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با صدور پیامی اعلام کرد:  عید سعید فطر بزرگترین عید امت اسلام و نماد وحدت و انسجام و همدلی مسلمانان است که در این روز به شکرانه یک ماه عبادت و روزه داری، در صف های منسجم نماز اقامه می دارند.

  وی در این پیام آورده است: عید سعید فطر بیانگر شادی مومنان از دستاوردها، تغییر و تحول و برگشت معنوی است که در ماه مبارک رمضان با روزه داری، تلاوت قرآن، دعا و کمک به ایتام بدست آمده است.

  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه این پیام آورده است: عید فطر روز گردهمایی و وحدت مومنانی است که پس از یک ماه روزه داری و عبادت بر پایه مستحبات نماز عید را در کنار یکدیگر برگزار می کنند و به این وسیله سپاس خود را از خدای متعال اعلام می دارند و زکات عید فطر پرداخت می کنند.

   دری نجف آبادی در بخش دیگری از این پیام عنوان می کند: ماه مبارک رمضان ماه کسب خیرات و فیوضات الهی و حتی نفس کشیدن روزه داران در آن عبادت بود و آحاد جامعه باید معنویت حاصل شده از این ماه را حفظ و در زندگی خود جاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید سعید فطر تجلی وحدت و یکپارچگی امت اسلام است

عید سعید فطر تجلی وحدت و یکپارچگی امت اسلام است