مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 06:052020-05-24سياسي

افتتاح 26 پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در استان اردبیل


مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت:26 پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

- علی پیرجاهد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از اردبیل، اظهار کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار و مقاومت، 26 پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در سطح استان به همت بسیج سازندگی نواحی و با مشارکت گروه های جهادی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به عنوان پروژه های افتتاح شده، افزود: ساخت و تکمیل خانه محروم، احداث سیل بند، ایجاد کارگاه اشتغال زایی، احداث منبع آب و پنل های خورشیدی از جمله پروژه های افتتاح شده است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح جهاد روشنایی در شهرستان کوثر تصریح کرد: 7 مورد پنل خورشیدی در مناطق روستایی شهرستان کوثر نیز در سالروز آزادی خرمشهر به بهره برداری رسید.

پیرجاهد بیان کرد: اجرای پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی در مناطق مختلف استان به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی با شتاب ادامه دارد.

وی گفت: در سال جاری تفاهم نامه 453 پروژه با رویکرد اشتغال زایی، آب رسانی و طرح های عام المنفعه منعقد شده که با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی، سازمان بسیج و سپاه استان اجرایی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 26 پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در استان اردبیل

افتتاح 26 پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در استان اردبیل