مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 05:352020-05-24فناوري

به این رسیدهای جعلی اعتباری نیست


استفاده از رسیدهای جعلی به یکی از شیوه های کلاهبرداری تبدیل شده و سودجویان از طریق نرم افزارهای رسیدساز، اقدام به ساخت رسیدهای جعلی می کنند که به دلیل مشابهت با نمونه های واقعی، - استفاده از رسیدهای جعلی به یکی از شیوه های کلاهبرداری تبدیل شده و سودجویان از طریق نرم افزارهای رسیدساز، اقدام به ساخت رسیدهای جعلی می کنند که به دلیل مشابهت با نمونه های واقعی، می تواند کاربران را فریب دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها شاهد یکه تازی اپلیکیشن های مختلف هستیم، اپلیکیشن هایی که توانایی انجام کارهای فراوانی را در فضای مجازی دارند، از پرداخت گرفته تا خرید، دانلود و غیره.

در کنار این اپلیکشن هایی که هر روزه تبلیغ می شوند تا کاربران با نصب آن ها کارهای روزانه خود را به راحتی انجام دهند، شاهد تولید اپلیکیشن هایی هستیم که بی سروصدا وارد بازار می شوند و گاهی اوقات از سوی مجرمان حرفه ای سایبری طراحی و تولید شده اند و افراد سودجو می توانند از آن ها استفاده مجرمانه داشته باشند.

اپلیکیشن های رسیدساز هم از این دسته است.

برخی از مجرمان سایبری با نصب اپلیکیشن ها روی گوشی خود و سوءاستفاده از قابلیت های آن اقدام به کلاهبرداری از افراد هنگام خرید از فروشگاه ها کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به این رسیدهای جعلی اعتباری نیست

به این رسیدهای جعلی اعتباری نیست