مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 05:152020-05-24پزشكي

رشته های ورزشی انفرادی در زنجان حق فعالیت دارند


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان،گفت: باشگاه های ورزشی زنجان که به صورت انفرادی کار می کنند می توانند با رعایت دقیق و کامل دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

- علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از صدور مجوز بازگشایی و آغاز فعالیت باشگاه های ورزشی زنجان از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد و گفت: باشگاه های ورزشی زنجان که به صورت انفرادی کار می کنند می توانند با رعایت دقیق و کامل دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا کشور، فعالیت خود را آغاز کنند.

وی اظهار کرد: 30 رشته ورزشی انفرادی حق فعالیت دارند ولی باید الزامات بهداشتی را رعایت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: مدیران باشگاه های ورزشی باید نسبت به ارایه تعهد نامه و همچنین تکمیل فرم های غربالگری و خود اظهاری از طریق هیات پزشکی ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان خود اقدام کند.

خلیلی تاکید کرد: باشگاه داران موظف هستند الزامات لازم بهداشتی را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت برخورد لازم با آنها صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در زمان بحران کرونا تعدادی زیادی از باشگاههای ورزشی در استان تعطیل شدند، ابراز داشت: از پنجم اسفند ماه سال گذشته بیش از 15 باشگاه ورزشی در استان به علت عدم رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های ورزشی انفرادی در زنجان حق فعالیت دارند

رشته های ورزشی انفرادی در زنجان حق فعالیت دارند