مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-24سياسي

عید فطر فصلی جدید برای بندگی است/ لزوم عملی کردن رهنمودهای رهبری


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب اسلامی و توصیه های ایشان، گفت: توجه در صحنه عملی به رهنمودهای کارساز رهبر انقلاب مورد تأکید است لذا باید همه دست به دست هم دهیم تا رهنمود ها و توصیه های ایشان را در صحنه عمل به اجرا در آوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر در مسجد امام حسین(ع) بیرجند، اظهار داشت: بعد از تقرب و بندگی در ماه های رجب، شعبان و رمضان، عید فطر آغاز فصلی نو از بندگی است.

وی با تأکید بر اینکه بدترین ویروس، فرهنگ غرب است که انسان را از ریشه می کند که با بیماری کرونا، وبا و طاعون قابل قیاس نیست، افزود: آنانی که بر اثر ویروس کرونا فوت می کنند در عین حال صرفا به یک بیماری و مرگ زودرس دچار می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کرونا آزمایشی برای جهان بود و در این آزمون مردم ایران سربلند و کشور های غربی که داعیه حقوق بشر را دارند سرافکنده شدند، بیان داشت: هر روز تعداد مبتلایان و متوفیان از کرونا در جهان اعلام می شود اما هیچ گاه آمار جنایات غربی ها اعلام نمی شود.

عبادی ادامه داد: غربی های به ظاهر متمدن با به راه انداختن جنگ های جهانی، بمباران هیروشیما و ناکازاکی، مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند و این جنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید فطر فصلی جدید برای بندگی است/ لزوم عملی کردن رهنمودهای رهبری

عید فطر فصلی جدید برای بندگی است/ لزوم عملی کردن رهنمودهای رهبری