مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 04:402020-05-24سياسي

انتقاد امام جمعه سلطانیه از وضعیت نابسامان بازار خودرو و مسکن


امام جمعه سلطانیه به وضعیت نابسامان بازار خودرو، مسکن و کالاهای مورد نیاز مردم اشاره کرد و ضمن تشکر از ورود قوه قضاییه به مساله قیمت گذاری خودرو در شرکتها گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب پیش از ظهر امروز در خطبه های نماز عید فطر با تبریک عید سعید فطر و با بیان اینکه امروز عید مسلمین است، اظهار کرد: عید فطر شبیه روز قیامت است چرا که روزی است که به نیکان ثواب داده می شود و بدان زیانکار می شوند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه روز عید فطر روز پاداش گرفتن است، افزود: عید فطر روز تولد دوباره انسان است که با بندگی و روزه داری باطن خود را از آلودگی ها غبارروبی کرده است.

وی یکی از واجبات روز عید فطر را پرداخت زکات فطره عنوان کرد و با تاکید بر اهمیت پرداخت زکات فطره گفت: اتمام و تکمیل روزه با پرداخت زکات فطره است و اگر کسی زکات فطره را نپردازد روزه اش قبول نیست.

حسینی نسب با گرامیداشت روز جهانی قدس و با بیان اینکه فلسطین مسئاله اول جهان اسلام است و قدس به عنوان قبله نخست مسلمین نباید فراموش شود، افزود: آزادی قدس وعده حتمی الهی است.

خطیب نماز عید فطر سلطانیه با بیان اینکه مسئاله فلسطین مایه رسوایی غرب و آمریکاست و در این باره امیدی به غرب و آمریکا نیست، تصریح کرد: مبارزه با ویروس صهیونیزم مثل مبارزه با وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه سلطانیه از وضعیت نابسامان بازار خودرو و مسکن

انتقاد امام جمعه سلطانیه از وضعیت نابسامان بازار خودرو و مسکن