مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 04:352020-05-24سياسي

نامه درد سرساز یک شهید


در اتاق فرماندهی سپاه نشسته بودم یکی از بچه های دبیرخانه نامه ای را آورد که محمد از جبهه فرستاده بود وی روی پاکت نامه درخواست کرده بود این نامه را بنده به منزل شان ببرم و تحویل دهم و سلام محمد را به ابویش برسانم.

- در اتاق فرماندهی سپاه نشسته بودم یکی از بچه های دبیرخانه نامه ای را آورد که محمد از جبهه فرستاده بود وی روی پاکت نامه درخواست کرده بود این نامه را بنده به منزل شان ببرم و تحویل دهم و سلام محمد را به ابویش برسانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهانبخش محبی نیا نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره شهید محمد سبزی فرمانده گردان امام حسین (ع) لشکر عاشورا می گوید: شهید محمد سبزی مردی بود که روح بزرگ و شجاعت غیر قابل وصفی داشت.

به گمانم آن را مدیون مکتبش، زادگاهش آجرلو و پدر بزرگوارش بود.

آجرلو منطقه ای بزرگ، بکر و مذهبی در بین بخش های باروق و کشاورز در آذربایجان غربی است که بدون تعارف رزمندگان نستوهی از این منطقه و همچنین بکتاش و چهاربرج سرحلقه مجاهدان منطقه میاندوآب را تشکیل می دادند.

البته رزمندگان بزرگی چون فرامرز مردانی، بابا علی خدایی، حسن زنده دل، ودود ابراهیمی، جهان نویدی، حاتم سلطانی، صمد بوستانی و آصف ترابی هم تک درختانی بودند که بعید می دانم میاندوآب بعد از این شاهد ظهور همزمان چنین ستارگانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه درد سرساز یک شهید

نامه درد سرساز یک شهید