مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 04:252020-05-24سياسي

موکول تصمیم گیری برای بازگشایی مساجد به روزهای آتی زیبنده نیست


امام جمعه بندر مرزی آستارا از موکول تصمیم گیری برای بازگشایی درب مساجد به روزهای آتی انتقاد کرد و خواهان ورود کارشناسان معنوی به این مسأله شد.

- ایسنا/گیلان امام جمعه بندر مرزی آستارا از موکول تصمیم گیری برای بازگشایی درب مساجد به روزهای آتی انتقاد کرد و خواهان ورود کارشناسان معنوی به این مسأله شد.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مسجد عباسیه این بندر مرزی برگزار شد، اظهار کرد: همه کارها و اقدامات بشر باید برای رضایت خداوند متعال باشد.

وی با بیان اینکه همیشه باید حواس ها به سمت خالق باشد، ادامه داد: روزه داری تقوا را افزایش می دهد و باید آن را برای 11 ماه بعدی و سایر سال ها حفظ کرد.

امام جمعه آستارا با تأکید بر اینکه اسلام قائم به شخص نیست و حدود خود را دارد، افزود: پس از سه ماه این اولین بار است که درب مساجد برای انجام یک کار معنوی و اقامه نماز جماعت بازگشایی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حافظ نیا با بیان اینکه ویروس کرونا کل بشریت را در سراسر جهان درگیر خود کرده است، خاطر نشان کرد: حال در شرایطی هستیم که تمام انس و جن جمع شده اند و در مقابل این بلا عاجز هستند.

وی با اشاره به عجز قدرت های بزرگ مدعی علم پزشکی در دنیا، اضافه کرد: آنهایی که ارتباط معنوی با خداوند متعال دارند در این ایام دچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکول تصمیم گیری برای بازگشایی مساجد به روزهای آتی زیبنده نیست

موکول تصمیم گیری برای بازگشایی مساجد به روزهای آتی زیبنده نیست