مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 04:252020-05-24پزشكي

از تولید سه زخم پوش تا افزایش کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی


مدیر مرکز ترمیم زخم و بافت سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران از تولید سه زخم پوش، ارائه خدمات نوین به بیماران و همچنین افزایش کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در سال جاری خبر داد.

- مروری بر برنامه های مرکز ترمیم زخم جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در سال جاری؛ از تولید سه زخم پوش تا افزایش کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی مدیر مرکز ترمیم زخم و بافت سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران از تولید سه زخم پوش، ارائه خدمات نوین به بیماران و همچنین افزایش کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در سال جاری خبر داد.

دکتر غلامرضا اسماعیلی جاوید در گفت وگو با ایسنا، به مهم ترین برنامه های مرکز ترمیم زخم و بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در سال جاری، اشاره و اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه مجموعه پژوهشکده زخم یارا و به تبع آن مرکز و کلینیک ترمیم زخم و بافت، پروژه فناورانه تولید پانسمان ها و زخم پوش های پر مصرف در کشور است.

در سال گذشته پروژه ای از دفتر مرکزی به پژوهشکده داده شده که در این پروژه برنامه ریزی شده تا چهار محصول و زخم پوش پر مصرف با مدیریت پژوهشکده زخم و محوریت مرکز ترمیم زخم و با همکاری واحدهای فنی و مهندسی جهاد دانشگاهی تولید و مراحل ارزیابی زیستی و بالینی آن در مجموعه مرکز زخم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تولید سه زخم پوش تا افزایش کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی

از تولید سه زخم پوش تا افزایش کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی