مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 03:552020-05-24سياسي

عید فطر؛ فرصتی برای وحدت بیشتر در بین مسلمانان است


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز عید فطر باید وحدت و یکپارچگی بیشتری داشته باشیم و به معنویت اسلام تکیه کنیم تا دشمن نتواند با این وضوح ملت فلسطین را در خانه خود این گونه مورد شکنجه و فشار آزار قرار دهد و خون مسلمانان را به ناحق بریزد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز عید فطر باید وحدت و یکپارچگی بیشتری داشته باشیم و به معنویت اسلام تکیه کنیم تا دشمن نتواند با این وضوح ملت فلسطین را در خانه خود این گونه مورد شکنجه و فشار آزار قرار دهد و خون مسلمانان را به ناحق بریزد.

آیت الله علی معلمی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک عید فطر با اشاره به اینکه این عید باعث وحدت بین مسلمانان است، اظهار کرد: میزان فطریه، گندم 12 هزار تومان و برنج 50 هزار تومان و کفاره هر روز روزه قضا 3 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خدای سبحان روز عید فطر را عید رسمی مؤمنین قرار داده است، تصریح کرد: چنانکه از دعاهای قنوت نماز عید فطر هم بر می آید خداوند این روز را عید قرار داد، که فراز جَعَلتَهُ لِلمُسلِمینَ عِیدا ً، مصداق آن است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در قنوت نماز، 9 مرتبه به خدا عرض می کنیم: اللّهم انی اسألک خیر ما سألک منه عبادک الصّالحون؛ بهترین چیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید فطر؛ فرصتی برای وحدت بیشتر در بین مسلمانان است

عید فطر؛ فرصتی برای وحدت بیشتر در بین مسلمانان است