مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 03:402020-05-24ورزشي

با جوان گرایی و بومی گرایی عملکرد بهتری خواهیم داشت


مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب آهن، گفت: با توجه به جوان گرایی که در تیم هندبال رخ داده بود و دیر بسته شدن تیم با اندک بضاعتی که داشتیم در لیگ برتر شرکت کردیم.

- ایسنا/اصفهان مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب آهن، گفت: با توجه به جوان گرایی که در تیم هندبال رخ داده بود و دیر بسته شدن تیم با اندک بضاعتی که داشتیم در لیگ برتر شرکت کردیم.

میترا چین سری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت دو تیم هندبال و والیبال ذوب آهن که پرونده لیگ فصل گذشته آن ها بسته شده است، اظهار کرد: فصل گذشته تیم های بانوان ذوب آهن در دقیقه نود بسته شد.

در رشته هندبال تغییرات زیادی در بدنه تیم و همچنین کادر فنی داشتیم.

ترکیب تیم با توجه به برنامه اعظم قینانی و پروانه کوهیان که به عنوان سرمربی و مدیر فنی در راس تیم قرار گرفته بودند از بازیکنان جوان و بومی بود و تنها یک بازیکن غیر بومی در تیم عضویت داشت.

وی افزود: مشکل اصلی تیم هندبال دیر بسته شدن این تیم بود و به همین دلیل ما را در انتخاب بازیکن محدود کرده بود و در ادامه نیز بحث تمرینات را داشتیم.

تعداد بازیکنانی که تجربه کافی حضور در لیگ برتر را داشته باشند بسیار کم بود و حمایت باشگاه در پرداخت قراردادها و ایجاد انگیزه و عملکرد کادر فنی با اندک بضاعتی که داشتیم تا پایان مسابقات در لیگ حاضر بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جوان گرایی و بومی گرایی عملکرد بهتری خواهیم داشت

با جوان گرایی و بومی گرایی عملکرد بهتری خواهیم داشت