مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 03:002020-05-23سياسي

توکل به خدا و حفظ استقلال رمز عبور از کرونا/همدلی ها تداوم یابد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: وقایعی که در دنیا به دنبال شیوع کرونا اتفاق افتاد، نشان داد که راه عبور از سختی ها و بیماری ها، - توکل به خدا و حفظ استقلال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه نماز عید سعید فطر که در امامزاده سید جعفر (ع) یزد برگزار شد، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به قانون عمل کرده ایم و همه تلاش کنیم دستور خدا را در طول سال اجرا کنیم.

وی با اشاره به موضوع کرونا و شیوع آن بیان کرد: کرونا بسیاری از مسائل را نه تنها در کشور ما بلکه در جهان به هم ریخت و سبک زندگی را عوض کرد که بسیاری از این اتفاقات و تغییرات خوب بود و باید حفظ شود.

ناصری ادامه داد: انجام کارهای خیر، ملاطفت داشتن با یکدیگر، جمع شدن اعضای خانواده دور هم، ایثار، همدلی و … مواردی است که باید حفظ شود.

امام جمعه یزد عنوان کرد: مردم امید به آینده داشته باشند و بدانند که امید به آینده همه مشکلات را حل می کند و ایمان داشته باشید که خدا بندگان خود را فراموش نمی کند و مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کسب و کارها تحت تأثیر قرار گرفته و بسیاری از کسبه و مردم در سایر مشاغل با مشکل مواجه شده اند، افزود: مردم نا امید نشوند و به فعالیت خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکل به خدا و حفظ استقلال رمز عبور از کرونا/همدلی ها تداوم یابد

توکل به خدا و حفظ استقلال رمز عبور از کرونا/همدلی ها تداوم یابد