مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 20:302020-05-23اقتصادي

برای حمایت از موتور جستجوی ایرانی نباید جویش گرهای خارجی را مسدود کنیم


برای حمایت از موتور جستجوی ایرانی نباید موتور های جستجوگرخارجی را مسدود کنیم در واقع مردم نباید تاوان رشد جویش گر داخلی را بدهند.

- امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه برای حمایت از موتور جستجوی ایرانی نبایدجویش گرهای خارجی را مسدود کنیم ، گفت: معتقدم در موتورهای جستجو گر اگر بخش خصوصی را دخیل نکنیم پروژه دولتی یک موضوع شکست خورده است حالا چه دولت باشد و چه نهادهای وابسته به دولت؛ چراکه  هیچ وقت کسی که تزریق مالی آن از طریق دولت انجام می شود به فکر ارتقاء فعالیت خود نیست.

* مسدود کردن موتورهای جستجوگر خارجی کار درستی نیست وی افزود: موتورهای جویش گر داخلی که به نوعی وابسته به دولت هستند رفاه مردم را گروگان می گیرند تا به طور مرتب پول بیشتری از دولت طلب کنند که قاعدتا با این اتفاق مخالف هستم.

بنابراین اگر بخواهیم به بهانه اینکه قرار است جویش گری داخلی رشد پیدا کند اقدام به مسدود کردن موتورهای جستجوگر خارجی کنیم کار درستی نیست.

* موتور های جستجوگر نقش محوری در تبادل اطلاعات دارند ناظمی تصریح کرد: موتور های جستجوگر نقش محوری در تبادل اطلاعات دارند و ما نباید  جویش گرهای خارجی را مسدود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حمایت از موتور جستجوی ایرانی نباید جویش گرهای خارجی را مسدود کنیم

برای حمایت از موتور جستجوی ایرانی نباید جویش گرهای خارجی را مسدود کنیم