مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 13:552020-05-23حوادث

437 خودرو و موتور سیکلت متخلف روانه پارکینگ شدند


از ابتدای سال جاری تا کنون 437 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در جاده های برون شهری استان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

- سرهنگ رضا همتی زاده رییس پلیس راه استان ایلام، عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: پلیس راه استان با استفاده از ظرفیت های پلیسی در اختیار، در راستای حفظ امنیت و سلامت شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون  تعداد 437 دستگاه وسیله نقلیه متخلف  در جاده های برون شهری استان توقیف و پس از سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.

وی افزود: پلیس راه، رفتارهای ترافیکی رانندگان وسایل نقلیه که بخش مهمی از تصادفات جاده ای که ناشی از خطای آنها است را زیر نظر دارد و با رانندگان متخلفی که خط قرمز پلیس را رعایت نکنند برابر مقررات رفتار خواهد شد.

رییس پلیس راه یادآور شد: با توجه به آغاز تعطیلات عید سعید فطر از کلیه رانندگان عزیز تقاضا داریم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در سرلوحه کار خود قرار داده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به حوادث ترافیکی می شود خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در این ایام نباشیم.

‍ خستگی و خواب آلودگی در رانندگی را جدی بگیرید  همتی زاده در ادامه بیان داشت:  برابر بررسی های صورت گرفته در بحث تصادفات جاده ای، تعداد زیادی از رانندگانی که دچار حوادث ناگوار رانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

437 خودرو و موتور سیکلت متخلف روانه پارکینگ شدند

437 خودرو و موتور سیکلت متخلف روانه پارکینگ شدند