مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 13:352020-05-23سياسي

روحانی: قطعاً لاریجانی همچون گذشته در دیگر عرصه های نظام فعال خواهد بود


رییس جمهور عصر شنبه در پایان پنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه در سخنانی با تقدیر از حضور فعال و ارزشمند دکتر علی لاریجانی و نمایندگان قوه مقننه در این جلسات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با بیان اینکه دکتر لاریجانی از چهره های ارزشمند نظام از ابتدای انقلاب تاکنون است، گفت: در جایگاه های گوناگون از جمله صدا و سیما، مجلس، شورای عالی امنیت ملی و بعدها در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی و این جلسه که برای همکاری و تعامل سه قوه در مباحث اقتصادی تشکیل شد، از وجود ایشان بهره مند بودیم.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه دکتر لاریجانی انسانی صاحب نظر، اهل مطالعه، خوشفکر و فعال در عرصه های گوناگون است، خاطرنشان کرد: حضور ایشان در مجلس شورای اسلامی و ریاست 3 دوره مجلس کاری سخت و دشوار است که ایشان به خوبی از عهده آن برآمده و جلسات مجلس را به خوبی اداره کردند.

رییس جمهور تأکید کرد: قطعاً دکتر لاریجانی همچون گذشته در دیگر عرصه های نظام فعال خواهد بود و نظام از وجود ایشان استفاده خواهد کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رییسی رییس قوه قضاییه نیز در سخنانی با تجلیل از دلسوزی و همت دکتر لاریجانی نسبت به اقدامات جمعی سه قوه، گفت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی در حقیقت برای همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: قطعاً لاریجانی همچون گذشته در دیگر عرصه های نظام فعال خواهد بود

روحانی: قطعاً لاریجانی همچون گذشته در دیگر عرصه های نظام فعال خواهد بود