مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 12:252020-05-23اقتصادي

ذخیره سازی850 نمونه از استان اردبیل در بانک سلول های بنیادی خون بند ناف رویان


رییس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از ذخیره 850 نمونه خون بند ناف از استان اردبیل در بانک خصوصی سلول های بنیادی رویان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از ذخیره 850 نمونه خون بند ناف از استان اردبیل در بانک خصوصی سلول های بنیادی رویان خبر داد.

مهران اوچی اردبیلی سوم خرداد ماه بابیان این مطلب افزود: با توجه به فرهنگ سازی و آگاهی خانواده ها از نتایج خوبی که از ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بند ناف رویان در درمان بیماری ها حاصل شده، استقبال از آن در استان اردبیل روز به روز در حال افزایش است.

وی اظهار کرد: سال گذشته یکصد و 26 نمونه خون بند ناف از استان اردبیل در بانک سلول های بنیادی رویان ذخیره شده که نسبت به سال گذشته رشد 10 درصدی داشته و همچنین از ابتداری سال جاری تاکنون ذخیره سازی 26 نمونه خون انجام شده است.

رییس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل یادآور شد: این دفتر علاوه بر ارائه خدمات به همشهریان استان اردبیل، مراجعه کنندگان شهرستان های آستارا و سراب را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

اوچی اردبیلی تصریح کرد: ذخیره سازی خون بندناف، فرصت مناسبی برای والدین به ویژه خانواده هایی با سابقه بیماری های خاص از جمله بیماری هایی با منشا خونی که از شانس درمان با سلول های بنیادی برخوردارند، می باشد، همچنین برای این خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی850 نمونه از استان اردبیل در بانک سلول های بنیادی خون بند ناف رویان

ذخیره سازی850 نمونه از استان اردبیل در بانک سلول های بنیادی خون بند ناف رویان