مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 12:252020-05-23سياسي

پیش بینی عجیب منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی


منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد سد گرین 100 سال آینده به بهره برداری می رسد.

- منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضربه خوردن این شهرستان از اختلافات سیاسی، پیش بینی کرد سد گرین 100 سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علیرضا شهبازی در شورای اداری شهرستان نهاوند بابیان اینکه نهاوند از اختلافات سیاسی ضربه خورده است، گفت: باید با همراهی امام جمعه نهاوند این اختلافات را پایان داد.

وی با تاکید بر اینکه رسم خوشایندی نیست که مدیران جدید علیه مدیران قبلی سخن بگویند و از تمام نمایندگانی که قبل از من به نهاوند خدمت کرده اند تشکر می کنم، گفت: من سخنگو ندارم و همراه و اطرافیان من همه مردم نهاوند هستند.

شهبازی با بیان اینکه از خبرنگاران می خواهم از انتشار مسائل حاشیه ای خودداری کنند چرا که نهاوند دیگر جایی برای اختلاف و حاشیه ندارد، گفت: شأن و منزلت نمایندگی مجلس را پایین نمی آورم و در کار تغییر مدیران اجرایی دخالت نمی کنم.

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیشتر طرح ها و پروژه های نهاوند تعطیل است و سد گرین با این وضعیت 100 سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: تعریض و ساماندهی جاده نهاوند- گیان در سال جاری اعتبار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی عجیب منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی

پیش بینی عجیب منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی