مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 12:202020-05-23اقتصادي

با حذف مراجعات غیرضروری به دستگاه ها، سلامت اداری افزایش پیدا می کند


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها گفت: با حذف شدن مراجعات حضوری غیرضرور در دستگاه های اجرایی و شهرداری ها، بروکراسی و کاغذبازی اداری کاهش یافته و حتی حذف خواهد شد و سلامت اداری دستگاه ها نیز افزایش یافته و موجب شفافیت بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی صالحی در جلسه بررسی موضوعات مرتبط با گردش کار کارگروه امور زیر بنایی، فرآیند بررسی طرح ها و تقاضاهای مطروحه که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با تأکید بر لزوم حل مشکلات طرح های جامع شهرهای استان عنوان کرد: شهرداران و شهرداری ها ملزم هستند فرآیند گردش کار صدور پروانه ساختمان در حریم شهرها را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: صدور پروانه ساخت در حریم شهرها توسط شهرداری ها و خارج از آن حریم توسط سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین و از طریق سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برای این سامانه آموزش کاربرهای مراجع مربوط به صدور پروانه، در امر سرمایه گذاری در حوزه های گوناگون باعث می شود فرآیند اخذ پروانه ساخت و استعلام های دستگاه متولی تسهیل شود.

صالحی ضمن اظهار امیدواری از تسریع  در گردش کار و اخذ استعلام ها، عنوان کرد: بدون شک با حذف شدن مراجعات حضوری غیرضرور در دستگاه های اجرایی و شهرداری ها، بروکراسی و کاغذبازی اداری کاهش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حذف مراجعات غیرضروری به دستگاه ها، سلامت اداری افزایش پیدا می کند

با حذف مراجعات غیرضروری به دستگاه ها، سلامت اداری افزایش پیدا می کند