مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 12:102020-05-23سياسي

وصول 800 اثر داخلی و خارجی به جشنواره موکب بندگی/ اسامی برگزیدگان فردا اعلام می شود


دبیر جشنواره شعر مجازی «موکب بندگی» با اشاره به اینکه بیش از 800 اثر داخلی و خارجی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: 200 اثر به مرحله نهایی داوری رسیده که اسامی برگزیدگان همزمان با عیدفطر اعلام می شود.

- حجت الاسلام جواد محمدزمانی، دبیر شعر و ادب کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری جشنواره شعر مجازی موکب بندگی ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: فراخوان این جشنواره با موضوعاتی همچون امیرالمؤمنین (ع)، عبودیت و بندگی، روزه و ماه مبارک رمضان به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و اردو منتشر شد.

وصول 800 اثر داخلی و خارجی به جشنواره موکب بندگی وی با بیان اینکه بیش از 800 اثر داخلی و خارجی به جشنواره موکب بندگی ارسال شده است، افزود: 60 درصد این آثار به زبان فارسی است.

همچنین حدود 210 اثر به زبان عربی از شاعران کشورهایی همچون عراق و بحرین به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و حدود 510 اثر نیز به زبان های فارسی، انگلیسی و اردو است.

200 اثر در مرحله نهایی داوری/ اسامی برگزیدگان فردا اعلام می شود حجت الاسلام محمدزمانی با اشاره به نحوه داوری آثار رسیده، خاطر نشان کرد: این آثار در سه مرحله داوری شده است که در نهایت 200 اثر به مرحله نهایی راه یافت و نتایج داوری و اسامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 800 اثر داخلی و خارجی به جشنواره موکب بندگی/ اسامی برگزیدگان فردا اعلام می شود

وصول 800 اثر داخلی و خارجی به جشنواره موکب بندگی/ اسامی برگزیدگان فردا اعلام می شود