مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 11:552020-05-23اقتصادي

اعطای کرسی زمین شناسی یونسکو به ایران/تهیه نقشه ذخایر کویر لوت


مدیر کل دفتر برنامه ری و فناوری اطلاعات سازمان زمین شناسی از تهیه نقشه ذخایر کویر لوت در این سازمان خبر داد و گفت: علاوه بر آن کرسی زمین شناسی یونسکو به سازمان زمین شناسی جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافت.

- مدیر کل دفتر برنامه ری و فناوری اطلاعات سازمان زمین شناسی از تهیه نقشه ذخایر کویر لوت در این سازمان خبر داد و گفت: علاوه بر آن کرسی زمین شناسی یونسکو به سازمان زمین شناسی جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس رضا جدیدی در بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از سازمان زمین شناسی آغاز فعالیت های این سازمان را مربوط به سال 1338 دانست و گفت: فعالیت این سازمان بر اساس اسناد بالادستی از جمله سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است به گونه ای که چهار بند از این سیاست ها به طور مستقیم دلالت بر فعالیت های سازمان زمین شناسی دارد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه ورود شاخه های جدید زمین شناسی به کشور، اظهار کرد: زمین شناسی بنیادی، محیطی، دریایی از جمله رشته های جدیدی هستند که حسب الامر دستورات مقام معظم رهبری به فعالیت های سازمان زمین شناسی اضافه شد.

جدیدی تولید اطلاعات پایه زمین شناسی و اکتشاف، پایش مخاطرات طبیعی زمین، تغییر اقلیم و بحران های ناشی از آن و کشف منابع آبی را از وظایف این سازمان نام برد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای کرسی زمین شناسی یونسکو به ایران/تهیه نقشه ذخایر کویر لوت

اعطای کرسی زمین شناسی یونسکو به ایران/تهیه نقشه ذخایر کویر لوت