مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 11:352020-05-23اجتماعي

ورود سامانه بارشی و تند باد از امشب در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از  هشدار سطح نارنجی، بارندگی، وزش باد شدید رگبار و رعد و برق از امشب در این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از  هشدار سطح نارنجی، بارندگی، وزش باد شدید رگبار و رعد و برق از امشب در این استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا از هشدار سطح نارنجی در استان به مفهوم آمادگی و اقدام خبر داد و اظهار کرد: این سامانه بارشی با شکل گیری جریانات شمالی سطح زمین و عبور موج در تراز میانی جو بوده و از شب شنبه 3 خرداد آغاز می شود.

وی تصریح کرد: زمان پایان این سامانه یکشنبه 4 خرداد بوده و مخاطره این سامانه وزش باد شدید، کاهش دما و رگبار و رعدو برق خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: لازم به ذکر است از اواخر وقت شنبه ابتدا وزش باد آغاز و تا صبح روز یکشنبه وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

اسدی خاطرنشان کرد: منطقه اثر این سامانه در سطح استان بوده و احتمال خسارت به سازه های موقت و سست بنیان تاسیسات، داربست ها و شکستن شاخه درختان احتمال می رود.

وی افزود: در این راستا نسبت به استحکام سازه های موقت و داربست ها اقدامات لازم به عمل آید و همچنین محدودیت در صعود به ارتفاعات و سایر اقدامات پیش گیرانه در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی و تند باد از امشب در مازندران

ورود سامانه بارشی و تند باد از امشب در مازندران