مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 11:252020-05-23حوادث

عاملان قتل در نزاع دسته جمعی و باند سرقت مسلحانه در مشهد دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدکاظم تقوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بیستم تا 24 اردیبهشت ماه امسال، قتل سه نفر در نزاع و درگیری مسلحانه و دو مورد سرقت طلاجات با وزن 19 کیلوگرم در مشهد رخ داد که عاملان آن به سرعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تاکنون 16 متهم در این سه پرونده دستگیر شده اند، گفت: جرایم متنوعی در این پرونده ها از سرقت خودرو تا قاچاق کالا وجود داشت که خوشبختانه با تشکیل تیم های مختلف در پلیس آگاهی و حمایت دستگاه قضا در اسرع وقت متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع کاهش جرایم باید همه دستگاه ها و مردم همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضا به تنهایی نمی توانند موفقت کامل را در این زمینه داشته باشند، مردم نیز باید ضریب امنیتی خودرو و منزل مسکونی خود را افزایش دهند تا زمینه ارتکاب جرم در جامعه کمرنگ شود.

تقوی افزود: پلیس خراسان رضوی تمام تلاش خود را برای افزایش ضریب امینت در جامعه و در بین شهروندان به کار گرفته و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از افزایش سرقت در دو ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: بیشترین رشد سرقت مربوط به خودرو با 60 درصد افزایش نسبت به مدت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل در نزاع دسته جمعی و باند سرقت مسلحانه در مشهد دستگیر شدند

عاملان قتل در نزاع دسته جمعی و باند سرقت مسلحانه در مشهد دستگیر شدند