مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 11:052020-05-23سياسي

خوزستانی ها در خانه بمانند تا سالم بمانند


استاندار خوزستان از همه مردم خوزستان در آستانه عید فطر خواست به علت شیوه ویروس کرونا در این استان، در خانه بمانند تا سالم بمانند.

- غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جایگاه مهم عید فطر نزد مردم خوزستان اظهار کرد: از همه مردم خوزستان درخواست می کنم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایام عید فطر در خانه بمانند و از عید دیدنی خودداری کنند.

وی افزود: انتظار داریم مردم خوزستان در این روز از خانه خارج نشوند و در منزل بمانند چرا که ممکن است همین عید دیدنی ها و دیدوبازدیدها باعث انتقال و شیوع بیماری کرونا در خوزستان و در بین مردم شود.

شریعتی بیان کرد: مردم سعی کنند به صورت مجازی با هم دیدار کنند و تبریک عید را به صورت تلفنی انجام دهند چرا که در این شرایط کرونایی در خانه ماندن معادل سالم ماندن است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه سلامتی بزرگترین نعمتی است که خداوند به انسان عطا کرده است، بیان کرد: خوزستانی های عزیز در خانه بمانید تا سالم بمانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تاخت وتاز کرونا در استان خوزستان ادامه دارد و در 24 ساعت گذشته 524 بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شده اند.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آخرین مبتلایان به کرونا اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها در خانه بمانند تا سالم بمانند

خوزستانی ها در خانه بمانند تا سالم بمانند