مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-23سياسي

فتح خرمشهرهای پیش رو روحیه جهادی می خواهد


با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با خرمشهرهای فراوانی مواجهیم که فتح آن ها همان روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را می طلبد.

- حجت الاسلام علیرضاهراتی مطلق امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: از اوایل آغاز به کار جمهوری اسلامی دشمن با تمام توان  قصد نابودی این نظام مقدس اسلامی را داشت اما غافل از اینکه دست خدا یاری گر این نظام مقدس است.

امام جمعه شهرستان بروجن با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) در خصوص آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در زمانی که کشور از لحاظ تجهیزات و نفرات در مضیقه بود و ده ها کشور کمر به نابودی این ملت بسته بودند عنایت خدا باعث شد که بتوانیم در آن شرایط سخت خرمشهر را آزاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با خرمشهرهای فراوانی مواجهیم که فتح آن ها همان روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را می طلبد.

هراتی مطلق اضافه کرد: دشمن در حال حاضر فرهنگ و سبک زندگی مردمان را نشانه گرفته است و مهم ترین فتح دیگر ما باید در عرصه فرهنگ اسلامی به خصوص مقابله با هجمه های دشمن در فضای مجازی باشد.

وی تاکید کرد: وقتی طرف عادلی  وجود ندارد برای مذاکره ملت اسلام موظف به مقابله به مثل در هر جنگی است و درحال حاضر نیز مهم ترین معضل کشور جنگ فرهنگی و اقتصادی است که لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهرهای پیش رو روحیه جهادی می خواهد

فتح خرمشهرهای پیش رو روحیه جهادی می خواهد