مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 10:102020-05-23دانش

ژل ضدعفونی دست به همت محققان دانشگاه بیرجند تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی زراعتکارمقدم، مسئول راه اندازی شبکه آزمایشگاهی و ‏عضو هیئت علمی گروه آموزشی شیمی دانشگاه بیرجند از تولید ژل ضدعفونی دست در دانشگاه بیرجند خبر داد و گفت: - محلول ژل ضدعفونی دست به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با حمایت معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری و به همت شبکه آزمایشگاهی در دانشگاه بیرجند ‏تولید شد‎.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی زراعتکارمقدم، مسئول راه اندازی شبکه آزمایشگاهی و ‏عضو هیئت علمی گروه آموزشی شیمی دانشگاه بیرجند از تولید ژل ضدعفونی دست در دانشگاه بیرجند خبر داد و گفت: حمایت ‏معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند یک تیم پژوهشی از گروه شیمی موفق به تولید ژل ضدعفونی کننده ‏دست شدند‎.

زراعتکار بیان کرد: با تأمین مواد اولیه و ایجاد ظرفیت های لازم، این گروه آمادگی تولید روزانه تعداد 500 ژل 50 گرمی را ‏دارد‎.

‎باعضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند در توضیح روش تولید این ژل ضدعفونی الکلی اظهار کرد: در این ژل ضدعفونی کننده از اتانول و ایزوپروپیل الکل ‏برای از بین بردن آلودگی های میکروبی و ویروسی استفاده شده و براساس آنالیز صورت گرفته توسط دانشگاه علوم ‏پزشکی بیرجند این ژل تولیدی دارای 83 درصد الکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژل ضدعفونی دست به همت محققان دانشگاه بیرجند تولید شد

ژل ضدعفونی دست به همت محققان دانشگاه بیرجند تولید شد