مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-23اجتماعي

والدین نگران سلامت دانش آموزان نباشند/ اجرای طرح پایش سلامت در مدارس گنبدکاووس


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پایش سلامت در مدارس، گفت: والدین نگران سلامت فرزندان خود نباشند.

- کمال الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به آغاز فعالیت مدارس پس از حدود 3 ماه تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: از ابتدای این هفته تمامی مدارس و آموزشگاه های ما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی شده اند.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی به طور کامل و دقیق در تمامی مدارس ما اجرایی شده است، افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا، مدارس کل کشور از شنبه 27 اردیبهشت به مدت یک ماه به منظور رفع اشکالات درسی دانش آموزان و ارائه مطالب آموزشی به دانش آموزانی که به هر دلیلی امکان استفاده از فضای مجازی را نداشته اند، بازگشایی شده اند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه طرح پایش سلامت در مدارس گنبدکاووس به صورت کامل اجرا می شود، خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته در سطح مدارس شهرستان تمامی موارد بهداشتی و پروتکل های ابلاغی در مدارس اجرایی شده و مشکلی در هیچ کدام از مدارس مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین نگران سلامت دانش آموزان نباشند/ اجرای طرح پایش سلامت در مدارس گنبدکاووس

والدین نگران سلامت دانش آموزان نباشند/ اجرای طرح پایش سلامت در مدارس گنبدکاووس