مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-23ورزشي

طرح های نیمه تمام نهاوند دوباره احیاء می شود


نماینده منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: موانع توسعه و پیشرفت نهاوند با جذب اعتبارات ملی حل می شود و طرح  پروژه های نیمه تمام نهاوند مجدداً احیاء خواهد شد.

- علیرضا شهبازی شنبه 3 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در پی نام گذاری سال گذشته به عنوان رونق تولید امسال را به نام جهش تولید نام گذاری کردند و هم افزایی بیشتر و بهره گیری از ظرفیت های بخش های مختلف اعم از دولتی و خصوصی در مسیر رونق اقتصادی و رفع مشکلات تولید را خواستار شدند.

وی افزود: پروژه های نیمه کاره و واحدهای راکد از جمله مشکلات جدی شهرستان است که برای پیگیری پروژه های زیربنایی و فعال کردن مجدد طرح های عمرانی نیمه تمام و تعطیل شده که طی سال گذشته به علت عدم تخصیص اعتبار نیمه کاره و راکد رها شده اند و همچنین به منظور شتاب بیشتر در حوزه تولید و پیشرفت نهاوند در بخش های صنعتی، کشاورزی، دامپروری و طرح های زیربنایی مهم مانند جاده های اصلی شهری و روستایی و طرح های گردشگری برنامه هایی در حال تکمیل و انجام است.

شهبازی با بیان با پیگیری در کنار همدلی و وحدت با مسئولان می توان در رونق اقتصادی شهرستان، کاهش آمار بیکاری و حل مشکلات مردم قدم برداشت، ادامه داد: نهاوند در بخش های مختلف کشاورزی، دامداری، صنعت، گردشگری، ورزش و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نیمه تمام نهاوند دوباره احیاء می شود

طرح های نیمه تمام نهاوند دوباره احیاء می شود