مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 09:262020-05-23اقتصادي

افزایش 10 درصدی ذخیره خون بند ناف در بانک سلول های بنیادی رویان


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از افزایش 10 درصدی ذخیره خون بند ناف در بانک سلول های بنیادی رویان در اردبیل خبر داد.

- به گزارش، مهران اوچی اردبیلی ظهر شنبه در جلسه فرهنگ سازی و آگاهی خانواده ها از ذخیره سازی سلول های بنیادی بیان کرد: سال گذشته 126 نمونه خون بند ناف از استان در بانک سلول های بنیادی رویان ذخیره شد که نسبت به سال ماقبل آن رشد 10 درصدی داشته است.

وی از ذخیره سازی 850 نمونه خون بند ناف از این استان در بانک خصوصی سلول های بنیادی رویان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ذخیره سازی 26 نمونه خون انجام شده است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به فرهنگ سازی و آگاهی خانواده ها از نتایج خوبی که از ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بند ناف رویان در درمان بیماری ها حاصل شده، استقبال از آن در استان اردبیل روز به روز در حال افزایش است.

اوچی اردبیلی گفت: سلول های بنیادی خون بند ناف در زمان تولد نوزاد توسط کارشناسان بانک خون بند ناف رویان اردبیل با رعایت استانداردها و ارائه به موقع و صحیح خدمات دریافت و به بانک سلول های بنیادی خون بند ناف رویان در تهران ارسال و ذخیره سازی می شوند.

وی با بیان اینکه زمان نگهداری خون بند ناف نوزاد بیش از 35 سال است که بیمه ای برای حفظ سلامتی فرزند محسوب می شود، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی ذخیره خون بند ناف در بانک سلول های بنیادی رویان

افزایش 10 درصدی ذخیره خون بند ناف در بانک سلول های بنیادی رویان