مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 09:002020-05-23فرهنگي

کتابی درباره خرمشهر که نویسنده اش بسیار گریست و به خشکی چشم مبتلا شد


نویسنده کتاب «زیباترین روزهای زندگی» که روایتگر روزهای مقاومت خرمشهر است، گفت: آنقدر در خاطرات غرق شده بودم و در طول تدوین و بازنویسی کار اشک ریختم که به خشکی شدید چشم مبتلا شدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب زیباترین روزهای زندگی خاطرات سیده فوزیه مدیح نوشته سمیه شریفلو، روایتگر حوادث و اتفاقات دوران جنگ تحمیلی است که با زبانی روان بیان شده و توسط انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

بر اساس این گزارش، سمیه شریفلو در این اثر به شرح سرگذشت فوزیه مدیح و رشادت های او وخانواده اش در زمان جنگ پرداخته و تأثیر حضور بانوان را در آن دوران خطیر به تصویر کشیده است.

  سمیه شریفلو نویسنده این کتاب گفت: کتاب زیباترین روزهای زندگی در میان انواع ادبی، گونه خاطره دارد و از میان اقسام شیوه های خاطره نگاشته های جنگ مبتنی است بر گونه شفاهی روایت.

این کتاب تاریخ شفاهی نیست، اما ابزارهای تاریخ شفاهی در آن به وضوح دیده می شود و به علت تلاش و پژوهش قابل توجهی که در آن صورت گرفته و مستندنگاری و اسناد شفاهی و کتبی متعددی که برای استناد آن ارائه شده، اطلاعات قابل قبول و مطمئنی را در خود جای داده که قطعاً در بررسی های علمی، پژوهشی مورد استناد قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی درباره خرمشهر که نویسنده اش بسیار گریست و به خشکی چشم مبتلا شد

کتابی درباره خرمشهر که نویسنده اش بسیار گریست و به خشکی چشم مبتلا شد