مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-23اقتصادي

جوانان اردکانی به جمع فولادسازان کشور پیوستند


تیم 5 نفره جوانان متخصص اردکانیِ شاغل در مجتمع گندله سازی اردکان توانست بعد از 10 روز کار شبانه روزی، کارخانه گندله سازی سناباد سنگان را که توسط پیمانکار چینی بدون ارائه نقشه به حال خود رها کرده بود، - ایسنا/یزد تیم 5 نفره جوانان متخصص اردکانیِ شاغل در مجتمع گندله سازی اردکان توانست بعد از 10 روز کار شبانه روزی، کارخانه گندله سازی سناباد سنگان را که توسط پیمانکار چینی بدون ارائه نقشه به حال خود رها کرده بود، راه‎اندازی و به صورت تمام ظرفیت تحویل کارفرما دهد.

شهرستان اردکان در سال های اخیر بعنوان یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی منطقه به ویژه در زمینه صنایع معدنی و فولادی مطرح شده است به طوری که جوانان زیادی در این بخش مشغول به فعالیت شده اند.

از سالهای گذشته مسئولان این شهرستان به ویژه دکتر محمدرضا تابش نماینده وقت مردم اردکان، نوید روزی را می دادند که جوانان بااستعداد اردکانی، با کسب تجربه و دانش لازم در صنعت اردکان، خودشان طرح های بزرگ صنعتی و فولادی را ایجاد و مورد بهره برداری قرار دهند و امروز شاهد تحقق این وعده و آرزو هستیم .

در همین راستا نیز روز گذشته یک تیم 5 نفره از جوانان متخصص اردکانیِ شاغل در مجتمع گندله سازی اردکان توانستند بعد از 10 روز کار شبانه روزی، کارخانه گندله سازی سناباد سنگان را که توسط پیمانکار چینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان اردکانی به جمع فولادسازان کشور پیوستند

جوانان اردکانی به جمع فولادسازان کشور پیوستند