مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-23اجتماعي

استان سمنان رتبه سوم را در نمره امتحانات نهایی کسب کرد


مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان استان از میانگین کشوری بالاتر است، گفت:سال گذشته سمنان رتبه سوم را در این شاخص کسب کرده است.

- محمد دستورانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه امنیت، سلامت، آموزش و مهارت از ارکان مهم برای ایجاد توسعه پایدار در کشور محسوب می شود، اظهار داشت: سال گذشته استان سمنان رتبه سوم را در شاخص میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان کسب کرده است.

وی بابیان اینکه میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان استان سمنان هشت درصد از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: این استان رتبه نخست در توسعه متوازن دانش آموزان در رشته های تحصیلی و هدایت آن ها به انتخاب رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش را نیز به خود اختصاص داد.

98.

5 درصد نرخ باسوادی استان سمنان مدیرکل آموزش وپرورش سمنان با تأکید بر اینکه یک درصد از جمعیت دانش آموزی کشور متعلق به این استان است، تصریح کرد: این در حالی است که استان سمنان جزو پنج استان برتر کشور در شاخص های مختلف ارزیابی عملکرد آموزش وپرورش قرار دارد.

دستورانی با اشاره به اینکه این استان در قبولی کنکور رتبه دوم است و آمار مطلوبی در تعداد دانش آموزان رتبه زیر دو هزار را در کنکور سراسری دارد، تأکید کرد: نرخ باسوادی استان سمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان رتبه سوم را در نمره امتحانات نهایی کسب کرد

استان سمنان رتبه سوم را در نمره امتحانات نهایی کسب کرد