مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:362020-05-23حوادث

رفع تصرف 10 هکتار به ارزش 10 میلیارد تومان از اراضی ملی در بستان آباد


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از رفع تصرف 10هکتار از اراضی دولتی و تغییر کاربری غیر مجاز با حکم قضایی در شهرستان بستان آباد خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار حسین عبدی اظهار داشت: در راستای اجرای حکم قضایی برای رفع تصرف از اراضی دولتی و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز، ماموران انتظامی شهرستان بستان آباد با همکاری ادارات جهادکشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی و دستگاه قضایی به 2 روستای این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در این عملیات 10 هکتار از اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز را که توسط افراد سودجو به صورت غیر قانونی و بدون مجوز تصرف شده بود، رفع تصرف و تعداد 2 حلقه چاه آب نیز که به صورت غیرقانونی حفر شده بود را پلمب کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده و تغییر کاربری غیرمجاز برابر اعلام کارشناسان 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و احکام قضایی را بلافاصله اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/60001


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 10 هکتار به ارزش 10 میلیارد تومان از اراضی ملی در بستان آباد

رفع تصرف 10 هکتار به ارزش 10 میلیارد تومان از اراضی ملی در بستان آباد