مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:252020-05-23پزشكي

روش های جدیدی برای درمان واریس در ایران


مدیر مرکز واریس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، از راه اندازی بخش تصویربرداری و مداخلات رادیولوژیک در مرکز واریس خبر داد و گفت: پس از نصب دستگاه های مربوطه قسمت رادیولوژی، - ، دکتر محمد نظری، فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال رادیولوژی، به مهم ترین برنامه های مرکز واریس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در سال جاری، اشاره و اظهار کرد: کلینیک فوق تخصصی واریس از سال 94 راه اندازی شده است، در این سال ها این مرکز برنامه های پژوهشی و درمانی متفاوتی در دستور کار خود داشته است.

در این مرکز اقدامات پژوهشی مربوط به واریس و حیطه های مختلف درمان های غیر جراحی واریس که منطبق بر جدیدترین متدهای دنیاست، انجام می شود و عملاً تمام بیماران واریس بدون نیاز به جراحی باز درمان می شوند.

نظری ادامه داد: در حال حاضر با استفاده از تکنیک های مختلف کم تهاجمی شامل رادیوفرکانس، لیزر، اسکلروتراپی و بهره گیری از روش های دارویی عملاً می توان گفت که بیماران واریس نیاز به جراحی خاصی ندارند.

وی تأکید کرد: در سال جاری اقدامات پژوهشی متعددی در مرکز واریس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران انجام خواهد شد.

مدیر مرکز واریس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: در سال جاری بخش تصویربرداری و مداخلات رادیولوژیک به مرکز واریس اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های جدیدی برای درمان واریس در ایران

روش های جدیدی برای درمان واریس در ایران