مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:162020-05-23سياسي

اختصاص یک سوم اعتبارات بازسازی خسارت سیل دراستان همدان به نهاوند


فرماندار نهاوند از اختصاص یک سوم اعتبارات بازسازی خسارت سیل در استان همدان به نهاوند خبر داد و گفت: 4000 هزار واحد روستایی و شهری شهرستان نهاوند در سیل سال گذشته آسیب دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری پیش از ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان نهاوند با آرزوی موفقیت برای منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و تقدیر از همراهی و زحمات نماینده پیشین مردم این شهرستان در مجلس به برخی اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: مدیران با همراهی مردم بحران سیل سال گذشته را به فرصت تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار واحد روستایی و شهری بر اثر وقوع سیل در نهاوند آسیب دید، گفت: وقتی یک سوم اعتبار مقاوم سازی اختصاص یافته به استان همدان وارد شهرستان نهاوند می شود یعنی نهاوند در مسیر توسعه قرار دارد هرچند تا رسیدن به آنچه باید باشیم فاصله زیاد است.

ناصری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه سال گذشته نیز گفت: در انتخابات سربلند بیرون آمدیم و هیچ شکست خورده ای نداشتیم چرا که هر عزیزی شرکت کرد باعث شد برگ زرینی به افتخارات نهاوند اضافه شود.

وی با بیان اینکه هنوز از ایام برگزاری انتخابات بیرون نرفته بودیم که به بحران کرونا وارد شدیم، گفت: مردم شهرستان نهاوند در مدیریت ویروس کرونا خوب ظاهر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک سوم اعتبارات بازسازی خسارت سیل دراستان همدان به نهاوند

اختصاص یک سوم اعتبارات بازسازی خسارت سیل دراستان همدان به نهاوند