مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 06:462020-05-23ورزشي

رقابتهای والیبال نشسته مجازی برگزار می شود


با برنامه ریزی انجمن والیبال نشسته، مسابقات مجازی والیبال نشسته برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، انجمن والیبال نشسته به منظور حفظ پویایی و نشاط ورزشکاران این رشته، پویش ورزش در خانه را در دو گروه مردان و بانوان و در 2 مرحله برگزار می کند.

ورزشکارانی که تمایل به حضور در این برنامه دارند، می توانند فیلم های خود را ضمن رعایت موازین و شئونات اسلامی برای واتساپ شماره تماس های اعلام شده تا روز دوشنبه 12 خرداد ارسال نمایند.

مرحله نخست: پنجه بالای سر مدت اجرا 10 ثانیه پنجه هدفدار مدت اجرا 25 ثانیه ساعد در جا و هدف دار مدت اجرا 25 ثانیه نحوه اجرای مرحله اول: *پنجه هدف دار: 3 هدف روی دیوار مشخص می شود که هر کدام از اهداف در فاصله نیم متری از یکدیگر قرار دارند.

فاصله بازیکن از دیوار یک و نیم متر است و بازیکن به شکل پوش زدن و جا به جایی اقدام به زدن پنجه روی اهداف مشخص شده روی دیوار می کند.

*ساعد درجا و هدف دار: اهداف مشخص شده روی دیوار همانند پنجه هدف دار ( 3 هدف با فاصله نیم متری) است و فاصله بازیکن از دیوار یک و نیم تا 2 متر می باشد.

بازیکن ابتدا 5 ساعد کنترلی درجا زده، سپس با پوش زدن و جا به جایی بدون اینکه توپ متوقف شود به اهداف مشخص شده توپ را پرتاب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابتهای والیبال نشسته مجازی برگزار می شود

رقابتهای والیبال نشسته مجازی برگزار می شود