مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-23سياسي

اختصاص 200 میلیارد تومان به مراکز آموزشی آسیب دیده


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: با رایزنی های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه مقرر شد 200 میلیارد تومان تسهیلات به مراکز آموزشی آسیب دیده زیر نظر آموزش و پرورش اختصاص یابد.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: با رایزنی های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه مقرر شد 200 میلیارد تومان تسهیلات به مراکز آموزشی آسیب دیده زیر نظر آموزش و پرورش اختصاص یابد.

محمدجواد ابطحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آموزشگاه های آزاد و مراکز آسیب دیده زیر نظر وزارت علوم و آموزش و پرورش که در شرایط شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند، اظهار کرد: شورای نظارت و سیاست گذاری مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش با رایزنی هایی که با سازمان برنامه و بودجه داشته است مقرر شده 200 میلیارد تومان را برای کمک به مراکز آسیب دیده آزاد به شکل تسهیلات اختصاص دهند.

وی افزود: این مبلغ در اختیار مدارس و آموزشگاه هایی که زیر نظر آموزش و پرورش هستند قرار خواهد گرفت و بدون شک تسهیلاتی به مرکز آسیب دیده زیر نظر وزارت علوم و دیگر مراکز آسیب دیده اختصاص می یابد.

استقبال 15 درصدی دانش آموزان از بازگشایی مدارس نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص سلیقه ای عمل کردن برخی مدارس در بازگشایی ها، گفت: در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیارد تومان به مراکز آموزشی آسیب دیده

اختصاص 200 میلیارد تومان به مراکز آموزشی آسیب دیده