مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-23پزشكي

اسدآباد در وضعیت سفید کرونا


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد نخستین شهرستان همدان در وضعیت سفید کروناست گفت: در حال حاضر در فاز مدیریت این بیماری هستیم.

-  بهنام رضا مخصوصی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اسدآباد نخستین شهرستان استان همدان در وضعیت سفید شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است اظهار کرد: با کمک مردم با فرهنگ و مسوولان، مدیران و فعالان فضای مجازی، رسانه ها و مدافعان ایثارگر سلامت به این مهم دست یافته ایم.

وی با بیان اینکه همچنان در فاز مدیریت کرونا ویروس هستیم و از مردم می خواهیم همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از تردد غیر ضروری در اماکن شلوغ اجتناب کنند گفت: اطمینان داشته باشیم که خانه امن ترین پناهگاه برای مقابله با بیماری کرونا است.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به بازگشایی مساجد و برگزاری نماز جمعه و جماعت بیان کرد: حضور در جماعات و مساجد برای سالمندان، کودکان، افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه ای نظیر بیماران دیابتی، زنان باردار، افراد چاق، بیماران کلیوی، دیالیزی، بیماران تنفسی، آسم، بیماران ضعف سیستم ایمنی، سرطانی، افراد مشکوک به کرونا، افراد مبتلا و خانواده آنها توصیه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد در وضعیت سفید کرونا

اسدآباد در وضعیت سفید کرونا