مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:502020-05-23اجتماعي

پایتخت انرژی کشور آب ندارد!


ساکنان عسلویه و روستاهای آن روزهاست که از کم آبی گلایه دارند، چرا که در طول 24 ساعت تنها چند ساعت سهمیه آب دارند و در بعضی روستاها و محلات نیز ممکن است تا 6 روز متوالی آب شرب و لوله کشی در دسترس شهروندان نباشد.

- در شهر عسلویه و دیگر شهرها مانند نخل تقی و چاه مبارک مشکل آب شهری وجود دارد این در حالی است که در روستاهایی چون سهمو شمالی ، زبار ، بساتین ، و بستانو وضعیت بسیار حادتری در جریان است.

این روستاها همگی در مداری واقع شده اند که خط لوله طرح محرم از آن عبور می کند و فاصله زیادی تا آن ندارند؛ یکی از اهالی این روستاها به ایسنا می گوید آب این خط از کنگان به شرق می رود اما در این میان روستاها و شهرهای ما بدون آب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساکنان شهرستان عسلویه از نبود آب گلایه دارند، به گونه ای که در بسیاری از مناطق در طول 24 ساعت تنها چند ساعت سهمیه آب دارند و در بعضی روستاها و محلات نیز ممکن است تا 6 روز متوالی آب شرب و لوله کشی در دسترس شهروندان نباشد.

کجای دنیا چنین تناقضی را می بینید؟ او ادامه می دهد: چندین سال است که شرایط بی آبی و سایر محرومیت ها در جنوب کشور و عسلویه جریان دارد، آن هم در شرایطی که ثروت عسلویه و تولیدات میلیاردی آن همواره موجب غرور ملی و استانی شده است و از بوشهر و عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت انرژی کشور آب ندارد!

پایتخت انرژی کشور آب ندارد!