مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-23پزشكي

توزیع روزانه 3000 عدد ماسک در داروخانه های شبانه روزی البرز


مدیر اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از توزیع روزانه سه هزار عدد ماسک در داروخانه های شبانه روزی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر محمد رشیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره با اینکه تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده در استان با مشکلی مواجه نیست، گفت: این اقلام در همه داروخانه های استان موجود است.

به گفته وی روزانه سه هزار عدد ماسک سه لایه در داروخانه های شبانه روزی استان توزیع می شود و طی روزهای آینده سازوکار لازم برای توزیع ماسک در داروخانه های روزانه نیز انجام می شود.

مدیر اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به نرخ مصوب عرضه ماسک در داروخانه های شبانه روزی، گفت: ماسک سه لایه با قیمت 1,600 تومان برای مصرف کننده عرضه می شود.

دکتر رشیدی در خصوصی تولید مواد ضدعفونی کننده در استان، گفت: مواد ضد عفونی کننده در استان به حد اشباع رسیده و در همه داروخانه ها به وفور یافت می شود.

وی گفت: در حال حاضر حدود 10 شرکت صنعتی تولید کننده ماسک سه لایه، چهار شرکت تولید کننده ماسک اِن 95 و حدود 30 شرکت نیمه صنعتی داریم که تولید ماسک را برای مصارف عمومی انجام می دهند و با استانداردهای لازم و نظارت های معاونت غذا و دارو و اداره تعزیرات فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 3000 عدد ماسک در داروخانه های شبانه روزی البرز

توزیع روزانه 3000 عدد ماسک در داروخانه های شبانه روزی البرز