مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-23سياسي

محمدی: بیانات مقام معظم رهبری درباره قدس نقشه راه تمام مسلمین جهان باشد


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مباحث ارزشمندی را در موضوع فلسطین و قدس بیان فرمودند، تاکید کرد: - یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مباحث ارزشمندی را در موضوع فلسطین و قدس بیان فرمودند، تاکید کرد: نقشه راهی که رهبری ترسیم کردند باید نقشه راه همه مسلمانان باشد.

داوود محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس گفت: سخنان حضرت آقا همیشه سازنده، موثر و تاثیرگذار بوده است، این بار نیز مباحث ارزشمندی را در موضوع فلسطین و قدس بیان فرمودند؛ نقشه راهی که رهبری ترسیم کردند باید نقشه راه همه مسلمانان باشد.

وی افزود: موضوع فلسطین در یک مقطعی در حال فراموشی بود که با وقوع انقلاب اسلامی جان تازه ای پیدا کرد، وقوع انقلاب اسلامی در جهان و اشاره حضرت امام به موضوع روز جهانی قدس موجب شد امروز دنیای غرب و حامیان رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار گیرند و مسئله فلسطین زنده شود، شکل گیری نیروهای مقاومت در این مسیر همه از برکات همین انقلاب اسلامی بود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: جهان استکبار برای به زیر سلطه درآوردن کشورهای منطقه با اقدامی استعماری و با ایجاد رژیم صهیونیستی اسراییل، فلسطین را اشغال کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: بیانات مقام معظم رهبری درباره قدس نقشه راه تمام مسلمین جهان باشد

محمدی: بیانات مقام معظم رهبری درباره قدس نقشه راه تمام مسلمین جهان باشد