مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-23اقتصادي

20 میلیون خانوار وام کرونایی گرفتند/10 خرداد آخرین مهلت ثبت نام


سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کروناT ضمن تشریح آخرین جزییات از وام یک میلیونی ویژه روزهای کرونایی، گفت: 20 میلیون و 184 هزار و 368 خانوار یارانه بگیر، - تاکنون وام خود را دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، حسین میرزایی اظهار داشت: 20 میلیون و 184 هزار و 368 خانوار یارانه بگیر از مجموع 24 میلیون و 200 هزار خانوار، وام یک میلیون تومانی دریافت کردند.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا ادامه داد: حدود 4 میلیون خانوار یارانه بگیر هنوز وام یک میلیون تومانی دریافت نکرده اند که از این تعداد، برخی تمایلی به دریافت وام نداشته و تعدادی سیم کارت به نامشان نیست؛ ضمن اینکه برای افرادی که فاقد سیم کارت هستند فروش آنلاین سیم کارت را قرار دادیم.

وی افزود: 10 خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده و این مهلت تمدید نمی شود؛ همچنین 22 خرداد آخرین مهلت واریز وام یک میلیونی برای افرادی است که تا این لحظه وام را دریافت نکردند و ثبت نام را به درستی انجام دادند.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، گفت: ما هیچ پیامک تاییدی برای متقاضیان ارسال نکرده ایم و اگر به سرشماره 6369 یک نقطه هم ارسال شود، یک پیامک برای آنها ارسال می شود که این پیامک به معنای تاییدیه پیام است و به معنای صحت پیام نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیون خانوار وام کرونایی گرفتند/10 خرداد آخرین مهلت ثبت نام

20 میلیون خانوار وام کرونایی گرفتند/10 خرداد آخرین مهلت ثبت نام