مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-23سياسي

کشف 30 تن برنج غیر مجاز در شهرستان فسا


شیراز _ دادستان عمومی و انقلاب فسا از کشف 30 تن برنج در انبار غیر مجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس محمد رضا تواضعی گفت: پس از بررسی مدارک مربوط به این انبار برنج مشخص گردید بارنامه های کامیون های حمل کننده این محموله مربوط به شیراز می باشد و وجود این میزان برنج در فسا هیچ توجیهی ندارد که پس از صدور دستور قضایی و با حضور نماینده دادستان برنج های کشف شده توقیف گردید.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه از صاحب این انبار برنج مشخص گردید وجود این میزان برنج در شهرستان فسا به قصد احتکار بوده است گفت: مقرر گردید تا برنج های کشف شده پس از طی مراحل قانونی در سریع ترین زمان ممکن با قیمت مصوب در بازار توزیع شود.

دادستان عمومی و انقلاب فسا افزود: پیش از این و طی مکاتباتی هماهنگی عملیاتی نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات با مجموعه دادستانی جهت شناسایی انبارهای غیر مجاز و برخورد با محتکران انجام شده بود.

تواضعی بیان داشت: با توجه به اینکه در پرونده مذکور موضوع مایحتاج عمومی مردم مطرح می باشد بنابراین با تأکیدات ریاست کل محترم دادگستری استان فارس این پرونده به صورت ویژه پیگیری و در صورت صلاحیت دادسرا در رسیدگی در اسرع وقت تعیین تکلیف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 تن برنج غیر مجاز در شهرستان فسا

کشف 30 تن برنج غیر مجاز در شهرستان فسا