مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:152020-05-23پزشكي

شرایط زرد کرونا در اردکان


رییس مرکز بهداشت اردکان شرایط شیوع کرونا در این شهرستان را زرد و شکننده گزارش کرد.

- رییس مرکز بهداشت اردکان با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در این شهرستان زرد و شکننده است، تأکید کرد: استفاده از ماسک ، دستکش و همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده در مکان های شلوغ و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی حتما لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر محمدرضا اعلایی از شهروندان خواست برای پیشگیری از بیماری و حفظ جان خود و اعضای خانواده حتما طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و پروتکل های بهداشت توصیه شده از سوی کارشناسان را رعایت کنند.

وی افزود: نکته ای که مردم باید بیشتر به آن توجه کنند، این است، مفهوم بازگشایی محل های کسب و کار در شهرستان به معنای پایان بیماری کرونا نیست ،گرچه شیوع بیماری نسبت به زمان پیک اول کمتر شده اما روزانه افرادی به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مراجعه و در بیمارستان بستری می شوند.

اعلایی تاکید کرد، این نوع تفکر باعث شد که در بسیاری شهرها مدیریت بیماری به حالت زرد، سفید و حتی سبز رسیده بود، مجددا به نقطه قرمز بازگردد وی تصریح کرد: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را که 1.

5 متر است در سطح شهر، مراکز خرید و حضور در اجتماع رعایت کنند، استفاده از ماسک ، دستکش و همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده در مکان های شلوغ و رعایت نکات بهداشت فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط زرد کرونا در اردکان

شرایط زرد کرونا در اردکان