مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:152020-05-23بين الملل

فتح اهانت های امارات به محمود عباس را محکوم کرد


جنبش آزادی بخش ملی فلسطین (فتح) اهانت های امارات به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را در پی مخالفت این تشکیلات با تحویل کمک های پزشکی از ابوظبی محکوم کرد.

- جنبش آزادی بخش ملی فلسطین (فتح) اهانت های امارات به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را در پی مخالفت این تشکیلات با تحویل کمک های پزشکی از ابوظبی محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری الجزیره، پس از اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین با تحویل گرفتن کمک های پزشکی ابوظبی که با هواپیمای اماراتی بدون هماهنگی قبلی با فلسطینیان وارد اراضی اشغالی شده بود، مخالفت کرد، برخی از کاربران توییتری اماراتیِ نزدیک به محافل تصمیم گیرنده در این کشور، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان و می کیله، وزیر بهداشت فلسطین را به باد انتقاد گرفتند که برخی از آنها با ناسزاهای رکیک همراه بود.

پیام های توییتری پس از آن مطرح شد که کیله از مخالفت فلسطین با دریافت کمک های پزشکی از امارات خبر داد و گفت: درخصوص کمک های پزشکی امارات با ما هماهنگی نشده است و ما دریافت آن را بدون هماهنگی رد می کنیم؛ ما کشوری با حاکمیت ارضی هستیم و باید با ما هماهنگی شود.

در همین راستا، ایاد نصر، سخنگوی فتح گفت، تمامی توییت های اهانت آمیز به رهبری فلسطین خروج از اخلاق و فرهنگ و انحطاط رفتاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح اهانت های امارات به محمود عباس را محکوم کرد

فتح اهانت های امارات به محمود عباس را محکوم کرد