مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 04:002020-05-23سياسي

تشریح برنامه های سالروز حماسه سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سالروز حماسه سوم خرداد در این استان را تشریح کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سالروز حماسه سوم خرداد در این استان را تشریح کرد.

سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با گرامی داشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر، حماسه ای بزرگ و به یاد ماندنی و نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر را موهبت الهی دانستند و در این رابطه فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد ، افزود: ملت ایران با دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور، درس بزرگ غیرت و مقاومت را به دشمنان دادند.

آسمند گفت: سوم خرداد یادآور تجلی اراده و غرور ملت ایران در آزادسازی خرمشهر و از درخشان ترین صحنه های دوران دفاع مقدس بوده و همه کسانی که این روز بزرگ را رقم زدند، سهم بسزایی در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی دارند.

وی به برنامه های سالروز حماسه سوم خرداد در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و عنوان کرد: تجلیل از رزمندگانی که در عملیات بیت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سالروز حماسه سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

تشریح برنامه های سالروز حماسه سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد