مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 03:452020-05-23سياسي

سکوت لاریجانی درباره تغییر مصوبات مجلس دهم


دست کاری در مصوبات مجلس مساله ای جدی بود که در روزهای پایانی مجلس دهم مطرح شد و بارها مورد تذکر نمایندگان قرار گرفت، اما با بی اعتنایی هیات رییسه مجلس و سکوت علی لاریجانی مواجه شد.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس: دست کاری مصوبات مجلس تجربه تلخ و مساله مهمی بود که در روزهای پایانی مجلس دهم مطرح شد و بارها مورد تذکر نمایندگان مردم در خانه ملت قرار گرفت؛ اما این مساله از سوی هیات رییسه مجلس جدی گرفته نشد و علی لاریجانی هم در کسوت رییس مجلس درباره آن سکوت کرد.

با آنکه تغییر در مصوبات نهایی مجلس در برخی موارد در گذشته هم رخ داده بود اما مساله بودجه سال جاری کل کشور این موضوع را بار دیگر زنده کرد.

ماجرا از این قرار بود که کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه 99، در قالب جزء 3 بند الف تبصره 21 مصوب کرده بود: از ابتدای خردادماه سال 1396 هر گونه پرداخت مستقیم و مستمر و غیرمستمر به کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات هزینه ای و از منابع عمومی و اختصاصی صرفا پس از ثبت اطلاعات آنان در سامانه کارمند ایران، از اعتبارات تخصیص یافته با درآمد اختصاصی محقق شده دستگاه اجرایی ذی ربط توسط خزانه داری کل کشور به ذی نفع نهایی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت لاریجانی درباره تغییر مصوبات مجلس دهم

سکوت لاریجانی درباره تغییر مصوبات مجلس دهم