مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 03:452020-05-23سياسي

زکات فطریه مکمل روزه های ماه مبارک رمضان


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: زکات فطریه مکمل روزه های ماه مبارک رمضان است و به نوعی تمام کننده روزه داری است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: زکات فطریه مکمل روزه های ماه مبارک رمضان است و به نوعی تمام کننده روزه داری است.

حجت الاسلام علی خادمی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در متون دینی به زکات فطریه، زکات بدن نیز گفته می شود، بیان کرد: نماز و روزه واسطه بین انسان و خدا است و در روایات آمده است که هنگام گرفتاری و مشکلات از نماز و روزه کمک بگیرید.

وی با بیان اینکه ذکر صلوات بر محمد و آل محمد در پایان نماز توصیه شده است، اضافه کرد: همانطور که صلوات در پایان نماز تکمیل کننده نماز است، پرداخت زکات فطریه نیز در پایان ماه مبارک رمضان تکمیل کننده روزه است.

حجت الاسلام خادمی با تاکید براینکه ذکر صلوات در پایان نماز مستحب است، افزود: پرداخت زکات فطریه در پایان ماه مبارک رمضان واجب است و باید پرداخت شود.

وی تاکید کرد: از زمانی که ماه شوال رویت می شود، باید شخص مسلمان زکات فطریه خود را پرداخت و یا از مال های دیگر خود جدا کند.

وی با تاکید براینکه از زمان پرداخت فطریه از لحظه رویت ماه تا نماز ظهر است، اضافه کرد: شخص باید در این مدت زمان زکات خود را پرداخت و یا از دیگر مال های خود جدا کند در غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زکات فطریه مکمل روزه های ماه مبارک رمضان

زکات فطریه مکمل روزه های ماه مبارک رمضان