مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 03:252020-05-23سياسي

مقاومت خرمشهر مقاومت تمام ملت ایران بود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مقاومت خرمشهر، مقاومت تمام مردم ایران بود.

- حسین خوش اقبال امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج، با تبریک و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: حمله حزب بعث به خرمشهر آنچنان ناجوانمردانه و غیر منتظره صورت گرفت که در روزهای نخستین اگر مقاومت مردم قهرمان خرمشهر نبود شهر به سرعت سقوط می کرد.

وی افزود: سوم خرداد را باید یکی از نشانه های بی نظیر وعده الهی در تاریخ انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی برابر ظلم و ستم و دسیسه دشمنان قسم خورده این آب و خاک  دانست.

  سوم خرداد یکی از نشانه های بی نظیر وعده الهی در تاریخ انقلاب در برابر دسیسه دشمنان قسم خورده ملت ایران است   خوش اقبال ادامه داد: عملیات آزاد سازی این شهر از روز حمله رژیم بعث عراق به این شهر یعنی  4 آبان ماه 1359 تا سوم خردادماه 1361 موجب شد تا خرمشهر پس از 578 روز از اسارت دشمن آزاد شود.

آرزویی که دشمنان ایران به گور بردند معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: حزب بعث تا دندان مسلح و با کمک حامیان خود مصمم بود تا علاوه بر تصرف خرمشهر ظرف مدت یک هفته نیز به پایتخت کشورمان برسد ولی این آرزوی خود را به گور برد و خرمشهر قهرمان به آغوش کشور بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت خرمشهر مقاومت تمام ملت ایران بود

مقاومت خرمشهر مقاومت تمام ملت ایران بود