مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 03:102020-05-22سياسي

أبو أحمد فؤاد: آیت الله خامنه ای نقشه آزادسازی قدس را ترسیم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین مواضع آیت الله خامنه ای درباره فلسطین را منطبق با اراده فلسطینی ها خواند و گفت: - معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین بیانات آیت الله خامنه ای در روز جهانی قدس را منطبق با اراده فلسطینی ها خواند و گفت که رهبر عالی ایران نقشه راهبردی برای آزادسازی قدس از طریق مقاومت را ترسیم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین مواضع آیت الله خامنه ای درباره فلسطین را منطبق با اراده فلسطینی ها خواند و گفت: رهبر عالی ایران نقشه راهی را برای آزادسازی قدس از طریق مقاومت ترسیم کردند .

أبو أحمد فؤاد در گفتگو با شبکه المیادین لغو شناسایی رژیم صهیونیستی، خروج از توافق اسلو و یکپارچگی تلاش های فلسطین و تشکیل یک رهبری واحد میان را خواستار شد.

فؤاد درباره اقدام رژیم های عربی برای عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی گفت: ملت های عربی مخالف عادی سازی هستند و این رژیم ها هستند که به دنبال پیشبرد این طرح هستند.

فؤاد فرود هواپیمای امارات متحده عربی در فرودگاهی در فلسطین اشغالی به بهانه ارسال کمک به فلسطینیان را تازه ترین گواه تلاش کشور های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

أبو أحمد فؤاد: آیت الله خامنه ای نقشه آزادسازی قدس را ترسیم کرد

أبو أحمد فؤاد: آیت الله خامنه ای نقشه آزادسازی قدس را ترسیم کرد